کد مطلب: 173123
رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل:
مردم اردل از دست سارقان در امان نيستند
تاریخ انتشار : 1397/09/18 09:39:05
نمایش : 2383
رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل گفت:پديده شوم سرقت چند ماهي است که گريبانگير مردم در برخي از روستاها بخش مرکزي شهرستان اردل و شهر اردل شده است و اين پديده آرامش و امنيت رواني مردم اين منطقه را به مخاطره انداخته است.
به گزارش هفت چشمه، علي رئيسي رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص افزايش سرقت ها در برخي روستاهاي بخش مرکزي شهرستان اردل و شهر اردل گفت: پديده شوم سرقت چند ماهي است  که گريبانگير مردم در برخي از روستاها بخش
مرکزي شهرستان اردل و شهر اردل شده است و اين پديده آرامش و امنيت رواني مردم اين منطقه را به مخاطره انداخته است.

رئيسي اظهار کرد: آمار سرقت احشام يک ماهي است که  در شهرستان اردل  به شکل وحشتناکي بالا رفته و مردم از دست سارقان در امان نيستند.
 
وي افزود:با توجه به آنکه درصد بالايي از جمعيت ساکن در شهرستان اردل در بخش دامداري و کشاورزي مشغول به فعاليت هستند و اين جمعيت در سال زراعي گذشته ضرر و زيان زيادي از محل عدم فروش محصولاتشان متحمل شده اند جولان سارقان در اين منطقه بر آلام و دردهاي آنان افزوده است.

رئيس شواري بخش مرکزي شهرستان اردل  بيان کرد:رشد روز افزون سرقت ها به شيوه هاي مختلف و در ساعات مختلف شبانه روز به حدي افزايش يافته است که باعث اعتراض گسترده مردم شده است و انتظار است دستگاه انتظامي در اين خصوص چاره اي بينديشند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg